Love Story

عاشقانه

Love Story

عاشقانه

سخن اول

 

من یک عاشق تنها هستم.که در این جهان غربت عاشق یک نفر شدم.من خیلی دوستش دارم. اما نمی دونم که اون من را دوست دارد یا نه.

من این وبلاگ را درست کردم که بتونم خاطرات خود را که همه از معشوقم هست را بنویسم.

به من کمک کنید تا این وبلاگ را بتوانم اداره کنم.در ضمن تا می توانید این وبلاگ را به دوستانتان معرفی کنید.

                                                                                                                         با تشکر عاشق

                                                                                                                                                                                                                     

نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:08 ب.ظ http://baranpaiz.blogsky.com

سلاموممنون که سر زدی.امیدوارم همان طور که تو آن شخص را دوست داری او هم تو را دوست داشته باشد.

میثم جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 04:19 ب.ظ http://www.michan.blogsky.com

وبلاگ خوشگلی داری:اما فکر نمیکنی به جای آزار دادن خودت بهتره بری سراغ معشوقت و بهش بگی دوسش داری و از خودش بپرسی که آیا اونم تورو دوس دازه یا نه؟!

[ بدون نام ] یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:35 ب.ظ

امیدوارم که با عقل .....ادامه بدی

؟ دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:35 ب.ظ

عالی هستش ......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد