Love Story

عاشقانه

Love Story

عاشقانه

دستان تو

روزی در کنار من نشسته بودی.....

من دستانم را مشت کرده بودم و به تو نگاه می کردم.....

تو من را نگاه کردی و گفتی در درون موشتهایت چیست؟

من سوکت کردم و به تو لبخند مب زدم......

دوباره پرسیدی که درون مشتهایت چیست؟

من با لبخندی به تو گفتم که خودت مشت هایم را باز کن و ببین.......

تو به آرامی دست هایت را بر روی دستانم گذاشتی و آنها را باز کردی....

و به من نگاه کردی و گفتی که درون دست هایت چیزی نیست......

من دستانت را با دستانم گرفتم و گفتم حالا دستان پر مهر تو درون دستانم است......

 

سخن اول

 

من یک عاشق تنها هستم.که در این جهان غربت عاشق یک نفر شدم.من خیلی دوستش دارم. اما نمی دونم که اون من را دوست دارد یا نه.

من این وبلاگ را درست کردم که بتونم خاطرات خود را که همه از معشوقم هست را بنویسم.

به من کمک کنید تا این وبلاگ را بتوانم اداره کنم.در ضمن تا می توانید این وبلاگ را به دوستانتان معرفی کنید.

                                                                                                                         با تشکر عاشق